Helly Hansen

Julkaistu 24.3 2017

Helly Hansenin brändikampanja keskittyy elämästä nauttimiseen

Helly Hansen on polkaissut käyntiin uuden maailmanlaajuisen brändikampanjan Alive since 1877, jolla se haluaa inspiroida ihmisiä nauttimaan elämästä.

Samalla kampanjassa halutaan muistuttaa siitä, että Helly Hansen on perustamisestaan asti kehittänyt varusteita, jotka on tarkoitettu rajumpiinkin oloihin.

"Helly Hansen on valmistanut vuodesta 1877 lähtien Norjassa ammattilaistason varusteita, jotka auttavat ihmisiä pysymään hengissä ja elämään täysillä. Tällä kaudella yli 50 000 vuoristossa ja hiihtokeskuksissa työskentelevää ammattilaista yli 200 toimipisteestä ympäri maailman luottaa tuotteisiimme ja Helly Hansenin brändiin", sanoo Helly Hansenin markkinointijohtaja Erik Burbank tiedotteessa.